úterý 27. února 2018

Margot muffiny

                                     

Milý deníčku...ač jsem zastánce čerstvých surovin, jednoduchých chutí, tak na margotku ať mi nikdo nesahá. Není to úplně super věc z pohledu zdravé výživy a neovladatelnou chuť na ni mám tak dvakrát do roka, pořád je to ale vzpomínka na dětství a nebudeme z té trochy cukru a tuku dělat žádnou tragédii. A tak jsem ji jednou (ve falešné naději k zachování štíhlejší linie, že jí člověk sní méně:) přidala do těsta na muffiny, poté je ozdobila čepicí ze šlehačky a krémového sýra a byly tak dobré, že...jsem...jich snědla 5;)





A jak na to...

Na 12 muffinů

1 tyčinka Margot
250 g hladké mouky
20g kokosu
polovina tabulky hořké čokolády
50g rozehřátého másla 
100g hnědého cukru
2 vejce
lžička prášku do pečiva
8 lžic mléka
špetka soli

3/4 margotky si nasekám na kousky, stejně tak čokoládu. Všechny ostatní ingredience prošlehám do hladkého těsta a přidám kousky margotky a čokolády, promíchám. Naliji do formiček na muffiny, které předtím vymažu máslem a vysypu krupicí nebo je vyložím pečícím papírem. Peču na 180 °C  dozlatova. Po vychladnutí zdobím krémem, který vyšlehám z

1 šlehačky
krémového sýru - buď Philadephia nebo v poslední době používám Přírodní termizovaný sýr bez příchuti z Billy, jen do něj přidám kapku citrónové šťávy a malou špetku soli.

Po ozdobení bohatě zasypu hoblinami ze zbytku margotky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zpět na úvod

©2013-2019 Všechna práva vyhrazena