středa 2. března 2016

Story


Milý deníčku...do Story jsem se chystala již dlouho, předlouho, na základě nadšených recenzí okolí. A upřímně, jsem moc ráda, že mne mé očekávání nezklamalo. Rodinný podnik na Petřinách hledejte cca 5 minut pěšky od metra, v klidné vilové čtvrti. A jako asi všichni co Story navštívili, nečekala jsem tak moc dobré jídlo. Tady. Mimo veškeré food dění v centru. V neformálním prostředí, které si na nic nehraje. Ale Story nemá ani zapotřebí něco dokazovat. Servis je příjemný, nevtíravý, vinný lístek není velký, ale obsluha Vám doporučí wine pairing, který sedne, jak chutí, tak k momentálnímu rozpoložení. A to se mi často nestává. Jídla nejsou plochá, s jednou dominantní chutí, ale objevujete stále nové a nové hloubky, což mne neskutečně baví! Upřímně, kdyby všechny restaurace byly jako Story, budeme všichni dokonale šťastní a i ten život se bude zdát lehčí!;) Ceny jsou bližší centru, takže poněkud vyšší (předkrmy do 230,-  a hlavní do 440,-), ale myslím, že za to dostanete v jídle maximum. Pořádají tu i degustační večeře. My jako předkrm zkusili kachní játra s foie gras a topinamburový krém, kde mne dostala silná chuť v kombinaci s jemností topinamburu a ředkvičky (a křupavé foie gras, co se rozplývalo na jazyku!),



a marinovaného lososa s fenyklem a okurkou, kde Vám řeknu jediné -  za mne zatím nejlepší marinovaný losos v republice! A do toho všeho hráškové klíčky, pyré, černá cibule, celá paleta ukrytých chutí!



Jako hlavní chod kachní prsa v silné demiglace a houbové kroupoto - strašně ve finále jednoduché, kroupoto na mne trochu sušší, ale ta koncentrovaná demiglace!


A můj favorit - srna, foie gras, žlutá řepa a noky, Maso - úžasné. Foie gras - přesně jak byste ho chtěli, tedy křupavý bonbonek skrývající jemnou texturu tuku. A noky. Nejlepší co jsem v poslední době měla. jemné a nadýchané.



A dezert? Vždy se obávám že mne dezert zklame. Ale ve Story tomu tak nebylo. Žádná velká cukrařina, ale dokonalé sladění chutí a textur (mandle a čokoláda) a domácí termix byl lepší jak originál!



Milé, nevtíravé, minimalistické, pohodové a skvělé jídlo. To je Story!

Story restaurant
Na Rovni 21
162 00 Praha 6
tel: 777 151 553

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zpět na úvod

©2013-2019 Všechna práva vyhrazena